söndag 8 februari 2009

hejsan hoppsan, ställde klockan igår på 8 för jag ville överraska
mamma, som fyller år idag grattis!, med frukost på sängen.
så jag gick upp och gjorde de,sen väckte jag henne och gav na de.
sen gick jag och la mig igen, haha för hade bara sovit nåra tim-
mar. så sov jag till halv tolv, sen upp och så. kollade teve, sen vä-
ckte jag bröderna så fick mamma sina presenter:). sen kollade vi
teve igen och så. sen åkte hon & pappa och köpte kina. så åt vi de
och hade trevligt:). sen nu sitter jag här och snart ska jag plugga:o
för jag har prov i fysik nästa vecka.. hata.sen ikväll blir det väl mys
med familjen och så. sen skola imorgon:(:(.
och för er som vill veta köpte jag en bh, strumpor, skor och smink
igår när jag och mamma var på hälla, heh:). ha dé!

2 kommentarer:

julia sa...

saknar dig älskling:(<3<3<3<3<3

frida eriksson sa...

åh jag dig, enormt:(:(<3<3<3<3