lördag 7 februari 2009

herregud va läskigt!
kolla , mamma hade hämtat mig från mormor ,sen när vi
var påväg hem a så körde vi och det är typ halt nu ju? a
och sen ba kommer ett rodjur fram springandes! DET VAR
SÅHÄR NÄRA ATT VI SKADA DEN OCH DET VAR SÅHÄR NÄRA
ATT VI ÅKTE NER I DIKET. seriöst jag fick värsta panik och
tarzan ba åkte ner på golvet i bilen. det var så jävla läskigt,
men som tur var kom ingen till skada. men shit vad läskigt
det var, mitt hjärta stanna och jag fick verkligen panik.
tänk om vi åkt ner i diket, eller om vi skadat rodjuret så det
led, vafan skulle vi gjort då liksom. omg så jävla läskigt, ni
anar inte.


men nu måste jag sluta tänka på det där, blir bara rädd. vill
ni veta en till förskräcklig grej då? jo Caroline of ugglas kom
med till andra chansen, och herregud vad jag inte gillar henne.
vafan kan hon inte stå still och sjunga som folk för? och kan
ingen lära henne sjunga först, och varför i allsing dar kom inte
marie med för!? åhh vad har hänt med svenskarna? haha.
och den där juryn hur kunde dom välja caroline!? usch. nästa
vecka blir det peppra telefon samtal på måns i alla fall, kommer
inte han med, tänker jag fan sluta kolla på programmet.
aja, jag och mormor hade i alla fall mysigt:).

Inga kommentarer: