fredag 13 februari 2009

passar på och skriva nu för julia
kollar på hjälp.









idag gick jag upp till skolan, slutade klockan ett. sen hämta
mamma mig och vi gick in på bibblan och låna en bok:). sen
hämta vi mormor och skjutsa hennes till nån. sen åkte vi ner
till stan. hitta en jacka, äntligen! och ett armband och en
tröja. tack mamma! sen åkte vi hem och då gjorde jag inget
speciellt, sen vid åtta kom juliasaknadeunge. då fick hon ett
alla hjärtansdag kort av mig och en chokladbit som vi smälte
och åt till popcorn:D! men det var ju ingenting emot hennes
present.. fick ett kort och en urgullig tatty nalle(L). nu kollar
hon på hjälp sen ska vi kolla vem som åker ut i lets dance,
sen sover hon här:):):):)
jag älskar dig julia, du är mitt allt!

2 kommentarer:

julia sa...

älskar dig mest frida!
min present var ingenting jämnfört
med din ju!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3

frida eriksson sa...

de varen väl;o;o;o, den var bättre.
taaaaaaaaaaaackar så mycket älskling.
jag älskar dig!<3<3<3<3<3<<3