torsdag 26 februari 2009

onsdag: först när jag vakna så fixa jag mig och sådär.
städade huset, kul-.- men fick ialla fall 100kr +en ros
haha:D. sen vi sex någonting åkte vi till farmor och
farfar för farmor fyllde år, grattis:). träffade kusiner,
fast bara sofia och niklas för anna var sjuk:(. men det
var trevligt ändå:D. sen åkte vi hem vid halv åtta eller
något då kollade jag väl teve eller nå.

idag ska jag vara med hanna, ringde henne nyss och
hon var ju färdig och allt..ellerinte.
haha men hon ringer väl om ett tag så ska jag tralla
hem till henne. vet inte vad vi ska göra men något
hittar vi väl an på. sen åker jag hem vid halv sex
eller något för idag fyller brodern år. tur att det är
martin vi snackar om för då behöver man inte köpa
present(a) för han önskar sig INGNETING, utom nån
grej som mamma och pappa köpt, haha. så ja då
blir det ju att träffa farmor och farfar igen, sen
mormor också:). kyssar;*

Inga kommentarer: