söndag 29 mars 2009

00.58

nu klockan 00.58 tänkte jag ta och skriva om min
dag, haha.
i alla fall så vakna jag och julia typ kvart i tio. sen
vid tio gick hon hem då gick jag och la mig igen,
var sjukt trött. så sov till tolv sen upp och fixa mig.
hjälpte mamma med maten till pappas herrmiddag
och så. sen vid sju eller något åkte vi till mormor.
vi åt pizza och kolla wallander. sen åkte vi väl hem
vid halv tolv någonting. satt på linus rum tills alla
gubbar åkt hem, haha. men nu har äntligen alla
kommit iväg så jag kan vara på mitt rum. nu ska
jag snart gå och lägga mig känner jag, håller på
och somnar framför datorn nästan,maha.
hope you had a great day, kyss&hej!

2 kommentarer:

emma sa...

haha vadå satt dom i ditt rum eller?

frida eriksson sa...

nej men vill inte sitta och höra på när dom skriker om att domarn suger och shit;)