söndag 22 mars 2009

14.51-19.27

vaknade vid halv elva idag ungefär,eller blev typ väckt..
a så gick upp och så, gjorde inte så mycket. sen duschade
jag i alla fall, inte fixat mig än så det blir till att göra
det. sen frågade jag hanna nyss om hon ville leka så hon
kanske kommer hit sen då:-). kollar väl kanske på film
eller något annat trevligt. om hon inte kan så vet jag inte
riktigt vad jag ska göra. hjälper väl kanske pappa och
tapetserar eller något, får se.

amen hejj, hanna kunde inte leka idag:-(. så emma kom
hit istället. vi har gjort test, eller a emma gjorde test på
mig sen har vi spelat skip-bo:-D ja, och nu ska emma
logga in på datorn. kyss&hej

3 kommentarer:

julia sa...

så du vet frida kommer jag inte kunna svara på msn eller samtal, hittar inte laddaren och ck är slut + pengarna. och tar ett tag tills jag kan fylla på. sen är msn cp här i skultuna så kommer inte kunna vara inne på den heller och bloggen har cepat upp sig och alla inlägg raderades när ja skulle ta bort ett inlägg som var bara kludd. och nu när jag försöker skriva nya kommer det upp: filen kan inte hittas. så får se om de ordnar sig..
och jag gillar visst bloggen du gjort åt mig? men kan man inte skriva i den är det ingen mening att va inne på den :P
aja, hörs när ja hittat laddaren

julia sa...

och jag försökte svara på smset du skicka men de kommer upp att det inte går:-(

frida eriksson sa...

okej.. men kommer du hit i helgen?
kommer man inte få tag i dig alls?..
kan inte din mamma eller gunnar fixa msn då.. hah.
leta efter laddaren!!!!!!!!!!:-(