fredag 27 mars 2009

13.20

skola som vanligt men väldigt skön dag. hade
bara fyra lektioner så slutade kvart i tolv.
då gick jag hem och satte mig här. snart ska
jag göra något annat, vet inte riktigt vad men
något blir det väl. och ikväll ska jag hoppas
att julia kommer hit, och att hon vill leka
också. i så fall kollar vi nog på lets dance
finalen och myser. annars blir det tråk kväll!
ingen fredag utan julia:-(. och imorgon
får jag inte vara hemma, hah. för pappa ska
ha herrmiddag här hemma, så om ingen vill
vara åker vi alla hem till mormor..
men martin och simon ska till sam så i så fall
blir jag själv. nu tycker jag att jag har skrivit
väldigt mycket så nu får det räcka. kyss&hej!

innan du kritiserar en människa, gå en
kilometer i hennes skor..
då är du både en kilometer i från människan
och du har fått nya skor!

2 kommentarer:

emma sa...

herrmiddag,roligaste jag hört HAHA:D

frida eriksson sa...

haha det heter ju så?:D