måndag 23 mars 2009

15.20

skolan börja nu igen då, gud så skönt att det snart är
lov må jag säga!
slutade vid 14.00 så då gick jag hem.. skulle lekt med
emma,men får bli en annan dag. vi har sjukt mycket
läxa så idag ska jag bara plugga plugga plugga.
orkar verkligen inte, men men har egentligen ingen
större lust att sitta här heller. tröttna på datorn as
hell.. sitter fan här varje dag flera timmar.
men i alla fall, ikväll får jag väl hoppas att jag har
blivit klar med pluggandet så jag kan göra något
annat. vet inte riktigt vad men något hittar jag nog
på.
nu har jag inget mer att skriva. men vi hörs, kyss&hej.


Det finns alltid ljus i slutet av tunneln...
och ljuset kommer från ett mötande tåg.

3 kommentarer:

emma sa...

puuss bäritia

emma sa...

jävla tangentbord
den lever sitt eget liv,haha..


PUSS BÄSTA FRIDA*

frida eriksson sa...

bäritia?? det var det fräckaste!
lite skillnad, bäritia-bästa frida? KILL MED:'D:'D hahahahah. men puss på dig också bästa emma:D eller ska vi säga bäsema?:D