torsdag 18 februari 2010

15.14

grattis på namnsdagen säger vi idag till mig och alla andra som heter Frida, eller Fritiof.
så ja, grattis till mig själv haha!

skola idag, slutade vid två. nu ska jag snart ta en dusch, ta bort och måla på nytt nagellack och så plugga lite kemi. fast a, orkar inte träna det så mycket för man fick tydligen använda papper till redovisningen:).
så nu ska jag hoppa in i duschen (typiskt emma att misstolka det där, men nej jag ska inte hoppa in i duschen bokstavligt talat haha) eller nej jag ska nog fan ta ett bad istället haha!
Ikväll är det glee hoppas jag, så då ska jag se det. INTE GLÖMMA, har missat två avsnitt redan ffs:(
puss

5 kommentarer:

malin sa...

gratttis fridalee!!!!!!!!!!!!
hahah, om du tar ett bad har jag 2 frågor:
vilket bad ska du ta? tillberga badet eller lögarängen?

&fråga2: vart ska du gömma badet?

NEJ JAG SKOJA ! hahah:(<3<3

3lin sa...

grattis frida, jag glömde bort att säga grattis i skolan!!! Ö

PÖZZZ

EMMA sa...

hahaha vadå typsikt emma? :((
HAHA men allvarligt, tänk dig att man hoppar in i duschen. tar ett skutt liksom, hahaha!

love yooou.

grattis på namnsdagen
/ Patrik

EMMA sa...

hahaha vadå typsikt emma? :((
HAHA men allvarligt, tänk dig att man hoppar in i duschen. tar ett skutt liksom, hahaha!

love yooou.

grattis på namnsdagen
/ Patrik

frida eriksson sa...

malin: jo det är så att jag tänkte ta löga... äre ok eller??
hahaha! älskar dig

elin: ja det gjorde ru Ö
men tack!
pösssi

emma: haha vadå inte Ö???
AJ!

tack patrik sötnosss, mjao:D hahaha!

loveyou