lördag 13 februari 2010

23.16

hade ställt klockan på nio imorse, gick upp då och så. var tänkt att jag skulle gå på rockmässan, men mådde inge vidare så sket i de. gick och la mig en stund till istället, och sen har jag mest gjort svenska. så himla nöjd att jag nu äntligen i alla fall är uppe i 100 poäng, för det är mitt mål i första hand. får väl se om jag hinner göra mer och så sen:).
vid fem åkte jag och mamma och köpte spicy hot till mig och mormor, vart nudlar som vanligt, jättegott! så skjutsade mamma mig till mormor och vi kollade på melodifestivalen. tyckte verkligen att det var rätt som gick vidare, erik saade var asbra, tyckte även att andreas låt var helt okej!
sen kom pappa och hämta mig, och nu har jag nyss spelat ps3 med Linus, hehe. nu ska jag kolla lite tvo ch sådär, sen bli bff med sängen. puss

Inga kommentarer: