torsdag 11 februari 2010

15.49

har tråkigt och ont i magen, så kan lika gärna uppdatera lite:).
gick hem från skolan vid halv tolv, var med och gjorde so provet i alla fall. säger bara en sak...
IG nästa.
menmen, gjorde så gott jag kunde och provet va skitsvårt och det var det inte bara jag som tyckte kan jag ju säga! hoppas alla får dåliga betyg på de (haha, bra förhoppning? men menar inte så!) bara så han fattar hur svårt provet va. ingenting stämde ju för fan med boken så;)
men a, nog klagat om de. när jag kom hem kollade jag och Martin på film. The blind side den var faktiskt bra. sen har jag inte gjort så mycket, vilat, knaprat alvedon och suttit här.
och nu ska jag gå och göra klart mitt rum till bilden, bara några få möbler kvar att rita ut så det går väl an. puss

Inga kommentarer: