fredag 5 februari 2010

fredagsmys

nyss kollat lets dance och solstormen, ska snart gå och kolla vem som åker också.
idag har jag inte gjort något speciellt, skolan först. fick sluta tidigare så det var nice:). då gick jag hem, sen har jag inte gjort så mycket. hjälpt mamma och städa lite. sen åkte vi till ikea för att leta soffbord, vi hittade ett och sen fyra krukor, så nu är det väldigt fint i tvrummet hihi. har även gjort om lite svenska uppgifter, för jag har bytit bok helt och hållet. lite ute i sista minuten och göra det nu, men jag hinner nog ändå, sen har jag även skrivit klart min berättelse till de. men nu ska jag dra, see yah

1 kommentar:

julia sa...

ny blogg igen, jag verkligen tvingar alla att följa.
lovar att detta blir min sista blogg. så alla följer och komenterar!

http://juliahermanssonnn.blogspot.com/