torsdag 4 februari 2010

sorry för dålig uppdate men jag orkar verkligen inte bloggen.
orkar inte blogga idag heller, men ni får ett "dagens" som jag snodde av emma

DAGENS VILL HA: bakspolad tid, missade glee fan.
DAGENS KLÄDSEL: jeansleggings, tshirt och tröja
DAGENS SMINK: foundation, rouge och mascara
DAGENS FRISYR:
utsläppt med rosett
DAGENS HÄNDELSE: dålig händelse, missa glee!!!
DAGENS LÅT: ingen direkt
DAGENS PLANER: sovaaa
DAGENS SAKNAD: desperate housewives. håller med emma, wtf börja nu då!?
DAGENS DUMMASTE: nobody
DAGENS SJUKA:
mjölken i matsalen. haha samma där, emma tar mina ord:o
DAGENS DROG: halstabletter
DAGENS ROLIGASTE: emma får mig alltid att garva haha!
DAGENS FAVORIT: mammsen:D
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: no candy for me
DAGENS HUMÖR: helt okej
DAGENS ORD: haha..
HEJDOO!

4 kommentarer:

emma sa...

gillar att mitt namn kommer upp ganska ofta, hihihihi :D:D

love uuu(L)

frida sa...

ja det är trevligt du!:D

love you(L)

julia sa...

dagens citat: baaaaaaaaaajs

frida sa...

haha du är min lilla bajsunge:D:D<3