torsdag 13 maj 2010

21.30



tjoho,
vaknade med Malin idag vid tio över tolv, så jäkla skönt ni ska bara veta hur trött jag var.
då drog vi oss ett tag,
sen gick vi upp och käka frukost +vattenmelon samtidigt som vi kollade på film.
sen låg vi i sängen och
kollade på den där jäkla filmen som aldrig tog slut till typ halv fyra haha. gick upp och
gjorde oss i ordning.
så snackade vi, satt på chatroulette och spelade skip bo. hon åkte hem vid halv åtta tiden
och det har varit skit mysigt, love u!
nu sitter jag här och gör svenska, känns som jag har skrivit aslite när jag skriver det på datan...
har typ två A4
som blir typ bara lite över en halv sida på datorn, hate it. men men kommer inte på mer så.
ska skriva lite till, sedan ska jag gå och käka eller kolla på teve eller något får väl se.

vi hörs när vi hörs!

1 kommentar:

malin sa...

tack för dagarna fridalee
jag älskar dig & det har varit sjukt mysigt :-)<333333