lördag 1 maj 2010

18.31

satt precis här och skulle lägga in bilderna, så kommer det upp någonting efter ett tag ba: SKIP PICTURE!
så jag ba vafaaan, sen kollade jag på kameran och då var det visst inga batteri, jag som trodde man kunde lägga in ändå..
men det sitter på laddning nu och några av bilderna kommer i nästa inlägg. får nog dela upp inläggen på minst tre
för det är 474 bilder??? hahah! fast alla ska såklart inte upp här på bloggen;)

jag och mamma har varit på hälla idag, köpte en klänning till konfirmationen. sen åkte vi till mormor och hälsa på.
nu ska jag gå och snacka lite med mamma samt äta vanilj glass, sedan ska jag ringa Emma och höra om hon vill komme.
gårdagen (dvs valborg) hos Malva var skitmysig. vi hade musik, snackade och gjorde mat. tacos.
sen gick vi till brasan, sen hem igen och åt jordgubbar samt chips. och snackade massor. så var det fyrverkerier 21.30,
missa typ alla.. så då gick vi runt lite i hökåsen med Johan och Hannes. vi åkte hem vid tolv/halv ett.
det var verkligen en lyckad kväll brudar!

v i h ö r s

Inga kommentarer: