torsdag 29 april 2010

en aning sen

okej, sorry men bilderna skjuts upp till imorgon/lördag. för jag hade verkligen inte tid idag.
Emma följde med hem efter skolan, då gjorde vi nudlar och käka. sen snackade vi lite, så gick vi och körde
chatroulette haha alltid lika kul;) sen åkte hon hem vid kvart i fem. då har jag fixat lite med min ipod tills imorgon
och åkt med mamma och hälsa på mormor på sjukhuset, stackarn:(
nu ska jag lägga in några sista låtar, sen ska jag gå och sova. så godnatt på er!!!

about wednesday:
alltså malins födelsedag dåååe, vi åt först pastasallad klockan 1. sen så öppnade malin presenter,
hoppas hon blev nöjd! hon fick nämligen stockholm shoppingresa med mig och bella hehe ska bli trevlans!
sen snackade vi en hel del, och sen körde vi viskleken för att få igång oss för vi börjar ALLTID garva åt de.
sen gick vi ut och körde lekar, för det var ingen som orkade cykla till gropen. men jag och bella tog en hel drööös
med egobilder istället för vi orka inte köra kurra hihi. sen åkte vi hem vid fem ungefär, sen efter det konfa.
känns himla bra med konfan just nu, inte lika stressigt och pinsamt....
men nu ska jag som sagt sussa, så godnatt!

Inga kommentarer: