söndag 25 april 2010

home sweet home

bbbbbtw, fick min älskade ipod i förskott (dvs i fredags) bara för att vi skulle åka så långt.
vet inte varför jag fick det direkt, men världens bästa mamma har jag allt!
gissa vilken färg? (det börjar på r och slutar på osa, röd fanns inte:()

nu är jag hemma från Mora i alla fall, fasen vad skönt att team picasso är i final i körslaget!!
har ingen direkt ork att skriva men här kommer en lista på det jag köpte.
2 par jeansleggings (ofc?)
1 randig tröja
1 tjocktröja
3 ringar
3 nagellack
3 halsband
hello kitty tattos (haha påskämt)
pennor till skolan!!
ett par solglasögon
4 par strumpor
foundation svamp
1 nattlinne
1 morgonrock
fick även med hem en "jacka" från Lena, en skoj jacka så att säga. men helt okej snygg, tack för de!

1 kommentar:

malin sa...

lägg upp bilderna:)<3