lördag 10 april 2010

myskväll med ems

vet att ni älskar mina kvalité webbilder!
inte dumt alls att komma upp till detta!

tjoho,
klockan är nu lite över fyra. vaknade vid elva idag när Emma ringde och väckte mig haha! fast behövde ändå gå upp soo..
nu sitter jag här, mormor har varit här idag hela eftermiddagen. sen var jag och mamma nyss och handla lite på Ica Hökåsen.
nu ska jag hjälpa mamma och laga lite mat, samt baka chokladbollar hehe. sen ska jag ringa Emma och höra om hon vill komma efter de.
så ska vi kika på körslaget tillsammans idag, niiis. men nu måste jag gå och hjälpa modern min, vi hörs

4 kommentarer:

ems sa...

sitter redo med telefonen!!! bara att ringa. haha
puss på dig min tönt

frida eriksson sa...

nice hörredu, nu får du ett call!
ursäkta vadå tönt:o???????????
puss på dig min...öhh.. nörd!

julia sa...

följ och komentera:)

elin linnea andersson sa...

vi älskar din kvalitè på bildena!!!