måndag 12 april 2010

skolhelvetet is back;)

TJA TJA
sitter här och lyssnar på musik, är sjukt jäkla trött alltså. helt slut efter första dagen i skolan.
och ja, nu har den börjat igen:( 9 veckor i sträck, bara klara av detta!
fick reda på våra matte prov, fick G *puuust. trodde verkligen ig, så det är sjukt skönt. slutade i alla fall vid tre tiden,
då gick jag hem och kollade lite teve och sådär. sen var Julia and tha twins ute, (tarzan och novella stod även givitvis och skällde på dem hehe...)
men gick ut och så hälsa både jag, Tarzan och Novella. det är ju helt sjukt vad söta dem små pojksens är alltså, och så stora de har blivit!
ska nog sno dem senare....hehe men säg inget;) men nu ska jag gå och göra lite engelska och kanske kolla lite teve, puss

2 kommentarer:

julia sa...

haha:D du kan få en! men jag behåller leo:o

frida eriksson sa...

amen visst, jag tar vem som!:D:D