söndag 11 april 2010

19.00

bjuder på a pic,
i love u Ems!

helo,
Emma sov kvar hos mig igår. vi snackade, kollade på film och spelade skip-bo.
idag vaknade vi klockan tio, av alarm självklart, så gick vi upp och fixade oss, käka lite frukost and so on.
sen drog vi på gudstjänst i hökåsen..
sen när vi kom hem har vi spelat sims, kollat film och spelat pingis. vi har alltid haft ett pingisbord, men förra året så braka det ihop..
så idag köpte Simon, Linus och Martin ett nytt, niis. haha det var i alla fall skitkul för vi sög:D!
sen gick hon hem vid fem ungefär, jättetrevlig kväll/dag. nu ska jag gå och kolla på lite tv, se om det är någe brå.
sen ska jag kolla om det är några läxor i veckan, och sen blir det väl datorn, eller om jag är trött så ska jag försöka lägga mig tidigt. vi hörs

2 kommentarer:

ems sa...

vadå VI sög?
du sög :D hahah skoja :(
puss på dig sötis<3

frida eriksson sa...

aja, okej då...jag erkänner väl:(.......
puss:*