tisdag 20 april 2010


VARNING för långt inlägg nu alltså...

fredags: åkte ju vid fyra, var framme vid kvart över sex, då var det mässa, kvällsmacka, lekar sen lekte jag och brudarna i
lekparken precis bredvid också hehe. sen på kvällen så fixade vi i rummet och spelade kort och sådär. somnade vid två ungefär.
lördags: killarna kom in och väckte oss klockan 06.00 trevligt... INTE. snacka om att vi blev sura haha. somna om och
vaknade klockan sju istället, gick upp och fixa oss, morgonbön klockan åtta sen frukost. sedan ungefär fyra timmar till att träna
inför konfirmationen, kommer nog bli sjukt bra! sen träna vi på låtarna galet länge, så efter hade alla ont i halsen för vi
skrek typ haha. sen var det sång med någon kille i två timmar. och sedan mat och så disco. Malva och Elin ägde dansgolvet jao!
söndag: väckarklockan ringde 07.15, väckte alla brudar. sen var det frukost 08.15. sen fick vi ungefär en timme på oss att
packa våra grejer +rummen. klockan 11.00 gick vi på gudstjänst i Rättviks kyrka, aldrig någonsin i mitt liv varit på en
sådan lång gudstjänst. hela grejen tog typ en timme och en kvart eller så, och han läste väääärldens längsta predikan,
typ en kvart lång seriöst. alla assistenter och konfirmander satt typ och sov.... och så mat och buss hem.

självfallet är också det första jag gör på morgondagen (det vill säga måndagen) att somna om. så jag låg där så skönt och
sov till halv tio.... he he vågade inte gå till skola efter de. så ringde mamma och hon sjukanmälde. så somna jag om,
inte helt fel dock! idag hände det inte så mycket heller, sovmorgon i alla fall, för andra gången. för vi hade ingen idrott.
slutade två, gick hem och gjorde nudlar. nu ska jag umgås lite med mamsen, för vi har inte träffats på fyra dagar:) PUSS

Inga kommentarer: