tisdag 27 april 2010

17.00

tjo my broes
väldigt bra på min uppdatering tycker jag, vad tycker ni???
whatevaa, skolan idag var väl ok. kollade på film sista lektionen (americkan pajj, som våran lärare skriver?).
slutade sen tjugo över två, för jävla nice asso. sitter och dunkar musik nu, ska även fixa bralins
(fetast smeknamnet ju, istället för brallan ni vet?Ö) present för hon fyller ju för satan sina hela 15 år imorgon GAAH stor tjej!
vill ni veta vad det är?.......... synd då för det får ni ej, även fast hon själver redan vet dåe...:(
nu ska jag gå och käka, sen ut med hundarna in tha woods och plocka grenar?
så är det ju very mucho bra serier idag också. trevlans, jag kanske återkommer med ett sådant här fint inlägg senare.
v i h ö r s

2 kommentarer:

15åringen!!!! sa...

WOHOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! :D<3333

juliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sa...

frida smsa mig när du ser det här och skriv att det är ifrån dig, min touch är sönder så alla nr raderades, har min gammla :)