fredag 14 maj 2010


vita converse, klocka&ring från ur&penn och kanske vita skinn skor (likadana som mina svarta) från belle shoes ska köpas i Stockholm sen!
dock fanns dem inte på hemsidan, men kanske i affär. fick i alla fall ta en bild från google hehe...

nu sitter jag här och väntar på Julia i alla fall, fast hon kommer nog inte riktigt än men snart förhoppningsvis!
ska bli jättemysigt att träffa henne igen, va ett bra tag sen sist nu.....:(
har gjort lite svenska, men inte alls lika mycket som jag tänkt mig. bara skrivit av allt på datorn + skrivit ett kapitel.
men fortfarande typ 10 kapitel kvar att skriva. FÖRSLAG PÅ VAD MAN KAN SKRIVA OM UPPSKATTAS:)

men nej, nu fick jag just sms från Julia att hon kommer. så vi hörs, uppdaterar mer sedan. kanske till
och med kan få Julia att skriva något vem vet?:o haha puss

Inga kommentarer: