lördag 8 maj 2010

konfirmations dagen!

ett litet inlägg innan det är dags, ååh jag har så ont i magen. jag svär jag kommer säga fel som jag gjorde igår.
men ändå ska det bli så himla skönt, liksom endast en timme kvar på hela konfirmationen. och den kunde inte
avslutats bättre än med mina brudar +jonas&johan:D
har laddat in alla bilder från malin samt valborg nu också, så senare under dagen (imorgon, i övermorgon osv.)
kommer det bli en hel drös med bildbomber, från malin, valborg OCH konfan!
sedan känner jag mig ju något efter i skolan också, så plugga kommer förstås i första hand. har redan fått
hem en bilduppgift som jag ligger lite smått efter i (tack malin btw!). men nej, nu äre så att jag inte
ens är i närheten av färdig på något sätt och vis så nu måste jag kila och fixa mig. vi hörs senare ikväll
då kommer även Julia hit, wiiiie saknat bruttan så in i helvetee!

(får man säga så innan kyrkan....?)

2 kommentarer:

julia sa...

:(((((((( ses nästa freda dåååe

malin sa...

SÅ SKÖÖÖNT! :D<3