fredag 7 maj 2010

I'M ALIVE

inte blivit någon uppdatering på ja, ganska precis en vecka. för jag har enbart legat i sängen och tyckt synd
om mig själv. har haft magsjuka, så spytt har jag också gjort för en mer detaljerad information....

men nu så, nu lämnar jag sängen bakom mig. börjar dock känna mig smått förkyld också men det kan jag stå ut med
faktiskt hehe. imorgon är det konfirmationen som avklaras, vilket är lika med = EN GLAD CHEY HÄR!
idag är det repetition i tortuna kyrka så ska försöka pallra mig dit vid halv sju. ska bli jädra najs att få se brudarna
igen också, inte träffat dem heller på hela veckan.....buhu.... men nu ska jag öva lite till på sångerna sen fixa mig.
vi hörs vaaa, för nu ska jag försöka få igång bloggandet igään. puss och kräm (blev assugen på kräm så eeeh a...)

1 kommentar:

malin sa...

äntligen, jag har väntat på update!!!!!!!!!!!!!:D<3

& på att du ska bli frisk såklart! :D