onsdag 8 april 2009

14.53

skriver ett inlägg nu lite tidigare men kommer nog
skriva ikväll också.
åkte hem till Alva igår, sov med henne, Nike & Emelie.
vi hade jättmysigt, med spa och grejs. vi kollade på
film och snacka en massa. haha så jävla kul. när vi
skulle sova jag ba: godnatt då alla. ingen ba svara..
ja ba: hallå godnatt? sen alla ba börja asgarva och jag
fatta ingenting. what a diss:-(. hah, och idag vaknade
vi vid tjugo i nio. sen låg vi och sega massa och prata
ytterligare några timmar. sen gick jag och Alva och
köpte pizzor så käka vi det och prata mer. sen städa
vi och så, sen kom mamma och hämta mig.
tack för suveräna dagar stumpor, hade väldigt trevligt!
sen idag vid fyra ungefär kommer Hanna hit och sover.
vi ska ha massa skoj. men det skriver jag om mer ikväll.
kanske till och med delar med mig av någon av bilderna
vi tar, höhö:-).
får se om Alva kanske sover med också, men vet inte om
jag fick:-(. men ha det bra, skriver ikväll. kyss&hej


3 kommentarer:

hanna sa...

haha, fun lixååååm:-) ) ) <3<3<3

alva maria forslund sa...

fyfan va kul vi hade! älskar dig frida, från vaggan till graven. Kusin,du betyder så sjukt mkt för mig. de vet du!(L)

frida eriksson sa...

svar till h; mega fun liksåååm:-)))<3<3

svar till a; haha ja skoja inte,
hade skitkul.
jag älskar dig också alva. du
betyder sjukt mycket för mig också!
(L)