lördag 18 april 2009

16.56

igår; Emma kom vid, ja kanske tre eller något. kommer inte ihåg.
men då typ snacka vi tror ja, sen cykla vi och kolla om kina gungan
var ledig men nehej.. så då åkte vi hem och gjorde nå och kollade
film. sen åkte vi och kollade kina gungan igen, men nej, upptagen.
haha, så åkte vi hem och åt, sen kolla talang. haha killarna.(L)
så gjorde vi ansiktsmasker och tog snygga bilder. sen kollade vi
på film och somnade kanske ett.
idag; vaknade med Emma vid halv tolv. kollade klart på en film.
sen gjorde vi frukost och kollade på ytterligare en film, hah. sen
gjorde vi oss i ordning, så skulle Emma hem. tack för dagarna(L)
Då hoppade jag in i duschen. sen satte sig jag, mamma och pappa
oss ute och fika. sen nu tror jag fan jag ska spela sims, hah det
var länge sen(a). sen ska jag försöka få någon att vilja gå på
17again med mig, vill verkligen se! hah , a ha det bra kyss&hej

2 kommentarer:

emma sa...

roligt hadeee vi:D
höhö, killarna på talang :(

och jag kom vid ett :D
haha

frida eriksson sa...

jaha, kom du så tidigt:-D? ojdå,haha.
haha dom kommer säkert vinna:'D hahaha