tisdag 21 april 2009

19.28

haha a som ni kanske märkte orka jag inte skriva mer igår men
hände inget ändå:-D.
idag var det skolan alla fall, hade håla efter första lektion då
åkte jag hem. sen tillbaka hade en lektion sen lunch sen håla..
igen. men då satt jag, Emma, Elin , Malin och Folke och spela
kort. haha i typ en timme, sen hade vi syslöjd. faktiskt nöjd över
min tröja jag gör.. dock är den till Rebecka men ändå. så
hade vi ingen fördjupning så slutade 14.05 då följde Malin med
hem. vi satt vid datorn, plugga och kollade film. a sen hoppade
vi studsmatta också men bara typ 5min? haha.sen gick hon hem
halv sju tror ja. då åt jag och kollade lite på teve. men det var
inge bra, så nu ska jag sitta här lite sen duscha. ciiiao
saknar min Julia fett mycket.. men kommer inte träffas förns
nästa helg!:(:(

2 kommentarer:

julia sa...

saknar dig mest din svikare:(<3
föredrar snor framför mig

frida eriksson sa...

snor för lajf!ja jag är värsta sviikarn den här helgen:( men hon kunde bara då:(<3