fredag 3 april 2009

18.39

blev som sagt ingen skola idag, mådde inte bra igår
så fick vara hemma idag också. men mamma väckte
mig vid nio och fråga om jag mådde bättre och ville
följa med ner på stan för hon skulle köpa något. så
det gjorde jag,först gick vi och bytta massa och så
som mamma skulle göra. sen tog vi även en sväng
in på gina och kika lite. köpte två tröjor, sen gick
vi till kicks och jag köpte en foundation och ett läpp-
glans. sen åkte vi hem. sen kom mormor efter typ
en kvart? så då hjälpte vi henne att tvätta sin bil.
himla fint väder!
sen satte jag mig här, och typ snacka med folk haha.
sen nu snart kommer julia. så ska hon slagga här.
vi ska ha mys med choklad ansiktsmask igen, och sen
blir det talang som börjar idag, nice:-D.
ha en bra kväll, melovemyjulia

6 kommentarer:

emma sa...

tycker synd om dig som måste prata inför hela klassen själv
för alla andra har redan gjort

julia sa...

haha talang sög:-D
älskar dig frajjjjjjjda

frida eriksson sa...

svar till emma; ja det var ju synd. men man kan inte rå för att man blir sjuk. och alla har fått prata inför
hela klassen själv:D?


julia; haha, var typ ingen bra den här gången:-D
älskar dig juliiia

emma sa...

förlåt att jag sa ngt då :)

emma sa...

och de jag menade var att du kmr få göra de själv,

för när vi gjorde hade ju alla gjort precis innnan :)

frida eriksson sa...

okej, varför förlåta? jag mena inget illa:p