tisdag 14 april 2009

villl blogga, men inget att skriva. så nu ska ni få veta lite vad jag gillar och inte.










att shoppa
oh, seriöst. vad slår en hel shopping dag.. med mammas plånbok!
inget, jag älskar't.


att ha mysiga hemmakvällar
så himla skönt, vara med vännerna och kanske ha en liten spa-kväll
med ansiktsmasker och sånt. gaah, kärlek!

leopard mönster
jag bara älskar allt som är leopard mönstrat, det är så snyggt!

massa mer
gillar så klart en massa saker som skulle bli tröttsamt att skriva
här men, t.ex. mina vänner och min familj, det är ju dom jag lever för:')











att vara ute på kvällarna
speciellt inte själv, vet inte vad som gör de. men får jobbiga tvångs-
tankar och så..usch usch.

fulla gubbar
behöver jag ens beskriva? inget jag gillar i alla fall!

att gå på begravningar
det är läskigt och det finns inget bra med de, vart på en begravning och jag vill
inte ha fler:(.

2 kommentarer:

julia sa...

HAHAHHAHAHA omg sötnos på bilden<3<3<3<3<3<3<3

frida eriksson sa...

ja, jätte sötnos haha!
<3<3<3