söndag 5 april 2009

20.06

som ni kanske sätt håller jag på och ändrar på
bloggen hela tiden. men jag vet inte hur den
ska se ut, så nu tänker jag bara ha som jag har
tills jag kommer på något jag tycker är snyggt.
det blir aldrig bra så nu orkar jag inte fixa längre
haha.
i alla fall så vaknade jag vid 12 idag. gick upp
och satte mig vid teven eller något. sen har
jag inte gjort speciellt mycket idag. typ kollat
teve och varit ute med hundarna bara. nu
tänkte jag sitta här ett tag sen blir det nog
teven igen, hah.
imorgon vet jag inte om jag kommer hinna
skriva för åker förmodligen hem till kussan och
sover där, och i så fall sover jag där tisdag till
onsdag också. men ni får ha det bra, kyss&hej.

Vill du inte att någon ska veta vad du gör
så gör det inte..

4 kommentarer:

bestaajohanna sa...

hur fick du den där digitala klockan? den va fett snygg ju:)

frida eriksson sa...

tryck på den, sen går du till "galleri" och väljer "digital" sen väljer du vilken du vill ha och trycker "wiew HTML tag" sen kopierar
du den översta texten och går till din blogg. sen går du in på layout
och trycker "lägg till en gadget"
sen tar du "HTML/Javascript" och klistrar in den där koden. haha om du fattar?:P
:)

bestaajohanna sa...

jarå,jag fick in den på min blogg,men det hamnade längst ner,hur får jag upp den?:)

bestaajohanna sa...

eller det va inget, jag hittade det:P