måndag 13 april 2009

16.55

väcktes av mamma vid halv elva idag, usch sista sovmorgonen
och allt..
men a, hon fråga ifall jag ville följa med till hälla. så gick upp
och fixade mig. sen åkte vi vid halv tolv och kolla lite. köpte
lite saker. sen handla vi mat och sen åkte vi hem. sen har jag
inte gjort någonting, suttit och lyssnat lite på youtube, fan va
många unga det finns som sjunger skitfint!
snart ska jag nog gå till teve och kika lite. se om det finns något
som är värt att se:-). sen ikväll ska vi fira Linus lite i förväg, för
han fyller år imorgon egentligen, så ska vi typ köpa nå pizza hut
eller något och bara mysa, trevligt. ja, inge mer som jag har gjort
eller något idag så, men ni får ha en bra kväll. kyss&hej

2 kommentarer:

alva maria forslund sa...

haha skulle inte du plugga hela dagen;P?

frida eriksson sa...

det gör jag ikväll:p, men mamma sa att det gick hyfsat bra igår så då följde jag hellre med till hälla;p