söndag 14 juni 2009

14.51

tjejerna kom till mig igår vid halv sju/sju någonting sådär.
hade verkligen stressat sönder för att få allt bra, men så
hade inte bowlingen öppet, kuul. då var det bara att planera
om då. men kvällen vart jättelyckad, först åt vi sen vart
det i taket lyser stjärnorna sjukt braaaa. sen lekte vi lite
leker och jag vann!:D hihi. sen fikade vi, ni ska få se bild
sen på min otroligt fina tårta!
sen gjorde vi ansiktsmasker och tog massa kort haha:D.
sen vart det mer film med godis och popcorn i husvagnen.
alla sov kvar utom Malin, men hon åkte hem vid halv två
och vi hade sjukt mysigt. när vi gick och la oss låg jag och
Elin och snacka lite kinesiska, fett grymma vi är på att komma
på namn asså. shai hai! så somna alla vid fyra ungefär.
idag vaknade vi klockan halv elva om inte tidigare för vissa.
så gjorde vi frukost och slappa. sen upp och fixa oss sen åkte
vi och spela bowling idag istället, kom på delad tredje plats
med Emma:D sen skjutsade vi hem alla, och nu sitter jag här
men ska snart äta sen vila. är sjukt trött.
massa bilder kommer sen, även från studenten och igår kväll.
tack för en underbar kväll/natt, jag älskar er mest och jag
hade skit trevligt. hoppas ni hade det också!

2 kommentarer:

malin sa...

tack för kalaset:D:D:D
jättekul ju, veerkligen lyckat!
jag älskar dig friiidiiis (k)

frida eriksson sa...

ÄLSKAR DiG MALiN