lördag 27 juni 2009

16.58

skit mysig dag idag, även fast jag inte gjort så mycket. men shit asså, vädret!? så himla härligt. lite svettigt kanske, men nu är
poolen på väg upp!
jag vaknade runt halv ett, gick upp och la mig i hammocken med bok , as usual. så låg där till halv två ungefär.
sen kom mamma, pappa & Martin hem från någon körkurs grej, då hjälptes vi alla till att sätta upp poolen.
sen skulle vi fylla på den, jag och Simon hoppade in och spruta SVIN kallt vatten på varandra. det var egentligen bara skönt, för det är
verkligen hett asså! sen kom Martin, Linus & Tarzan i också, haha. Vi hade kläder på oss, så knuffade Linus ner mig i
vattnet så jag vart helt dyngsur, tack för den du.. men det är lugnt någon dag ska jag ge igen:)!
sen gick jag in och satte mig på torra kläder, la mig under fläkten ett tag. och nu ska jag och mamma snart åka och
hyra några filmer. sen när vi kommer hem kommer jag nog titta på någon. sen ska jag släpa med mig Simon ut och hoppa när inte solen lyser:D Ha en bra dag, Kramar

Inga kommentarer: