tisdag 30 juni 2009

måndag/tisdag

Malin kom hit igår vid.. halv ett eller tidigare? i alla fall. då vet jag inte riktigt vad vi gjorde, eller jo åt frukost, sen pil tror jag!
sen badade vi massa, skitkallt ju hehe. och så sov vi i husvagnen. kollade film åt mat, och sen jordgubbar med glass.
sen låg vi och snacka och spela kort.. sen somnade vi vid halv tre kanske.
idag vaknade vi vid elva någon gång, gick in för det var sjukt varmt i husvagnen, då satt vi på mitt rum ett tag.
sen gjorde vi frukost och kollade teve. så plocka vi in allt från husvagnen och gick ut med hundarna. kasta pil. sen hoppade
vi i poolen igen, idag var det lite varmare i alla fall. bada någon timme, sen skulle jag chansa på att vi kasta pil ungefär
fem gånger igen, hahah. så sminkade vi oss som emos heh. checka bilderna under!
så vid fem/sex? ungefär åkte hon hem. tack för dagarna, löv ju. då satte jag mig här först sen teven, "Paris hilton´s my new Bff" :D
nu satte jag mig här igen, vet inte vad jag ska göra nu, kanske dra med mig Simon ut och hoppa eller något,hih.
imorgon följer jag i alla fall med mamma till jobbet, här ska man stämpla brev! hahah nerå, ska flörta in mig hos mammas
jobbarkompis, för hon har en liten bebis hemma. så jag och mamma ska bjuda över oss själva. elller ej, nej jag vet inte
faktiskt. skulle vilja men a:D , ha fortsattt bra dag, Kramar

4 kommentarer:

julia sa...

jag fick läskramp:////

frida eriksson sa...

hahah, så mycket var det väl inte?:-D<3333

malin sa...

lite sent jag kommenterar hahaha
jag älskar dig! (L)(L)

malin sa...

AHHHAHAHAH JULIA :D