tisdag 23 juni 2009

16.14

sommar sommar sommar
fyfan äntligen asså! i alla fall så kom Julia till mig igår. vid halv nio
ungefär. vi typ snacka och satt här och tog vi lite "seriösa" bilder
ofcourse. hahah sen film -step brothers
. den var rätt kul:D sen
somna vi vid två eller något.
idag vaknade vi vid halv ett, då satte vi på en film -office space
.
inte så värst bra.. haha sen gjorde vi frukost sen fixa oss och i
rummet. sen skulle Julia hem. jag älskar dig!

då tog jag en bok och la mig ute i hammocken och läste. ännu en
bok utläst:-). så låg jag där nån timme, sen kom mamma med jord-
gubbar då satt vi och fikade. mormor är här också så. sen har jag
lekt med hundarna. tog vattenslangen och spruta vatten på dom,
hah.Tarzan tyckte inte det var kul! men Ella ville bli svalkande. så nu
gick jag in och satte mig här. snart ska jag gå och hjälpa mormor
och plantera blommor. ikväll händer inget speciellt vad jag vet, bara
Allsång på skansen, Måns är med :D
och sen onsdag<3

2 kommentarer:

julia sa...

Vi kollar på det:o?!
älskar dig frida<3<3<3

frida eriksson sa...

ja lätt att vi gör;o!
äLsKaR dIg<3<3