torsdag 4 juni 2009

14.53

kommer inte hinna skriva senare så skriver nu, tidigt.
skola 08.20, då snacka vi mest och så. sen tog jag, Elin, Jejje,
Jossan, Malin, Emma, Julia & Becka bussen ner på stan. sen
delade vi upp oss och gick och tog kort på affärer, haha.
en på H&M vart skitsur, men a sen gjorde vi de till typ halv tolv,
då gick vi och käka på donken. sen tog vi bussen hem igen.
då gick jag och Julia hem till mig, la ut alla kort och fixa dom.
sen när vi skulle skriva ut var en bläckpatron slut, TYPISKT!
så då får jag fixa det ikväll istället, så gör vi klart arbetet imorgon.
men nu sitter jag här och väntar på mamma. så ska jag hjälpa
henne med maten. & klockan 17.00 åker vi på tjejgruppen och
spelar bowling, trevligt! kommer väl hem vid åtta kanske eller så.
då blir det nog teve sen sova. skönt med helg snart, bara fredag
kvar, och sen bara 4 dagar kvar också!:D ha en fortsatt bra dag, ciao

Inga kommentarer: