tisdag 16 juni 2009

17.09

vaknade bredvid Malin idag vid tio/halv elva tror jag.
så låg vi och slöa, sen upp och gjorde frukost och kika
teve. sen vid halv ett åkte hon hem, då kollade jag mer
teve och städa mitt rum lite. sen datorn och bara slappa.
la mig och vila med min bok ett tag också. fast somna
haha. så upp igen och teve. sen nu har mamma nyss
kommit hem. så nu har vi gjort mat och nu kom mormor
hit med blommor. så ska vi äta, sen ska jag & mamma
åka och sola igen. näst sista gången nu, sen blir det vara
ute istället. men det skulle ju bli bättre väder nu, så
hoppas på de! och sen klockan 20.00 är det ju "Paris
Hilton´s my new BFF":-D ha de bra, kyssar.
tack för kvällen/natten Malin:*

1 kommentar:

malin sa...

är för dålig på att kommentera,
men gört nu istället.
tack dsm,mysigt värre, älskardig<3