lördag 6 juni 2009

I don't share.. sorry!

vill börja med att skriva att bilden är väldigt, väldigt oseriös.
jag vill bara skriva att jag verkligen finns för dig Julia, jag vill kunna
hjälpa
men vet inte hur jag kan göra. men jag finns om du bara
behöver prata ut
och ha någon som lyssnar i alla fall. du gör mina
fredagar bruden och
jag älskar dig av hela mitt hjärta. du är en
rolig och snäll tjej. när du är i närheten
kan man inte ha tråkigt för
du är alltid så energirik, din energi verkar aldrig
ta slut. vilket är
positivt då! minnena med dig varar för all evighet. vet inte
vad jag
ska skriva så jag slutar men jag vill bara att du ska veta att jag alltid
finns om du vill prata, verkligen.
masssor av pussar på att Julia är världens bästa!:')
<3<3<3

3 kommentarer:

julia sa...

för det första ser jag helt jävla sär ut på bilden medans du som vanligt blir hur söt som helt!:o

frida du hjälper hur mycket som helst. bara du finns här, bara du aldig lämnar mig, så kommer jag må bra.
du behöver inte göra nått annat.
jag vet att jag kan vara dryg som bara mår bajs hela tin o du bara nice, o sen ba kommer ja o förstör din dag genom att babbla på om massa.
när jag sa igår att du inte skulle förstå, de sa jag till andra också, för jag lovar ni skulle verkligen inte de(a)
några drev med mig när jag berätta de så jag pallade inte.
de var bara de att elina har ju köpt häst nu, och då ska hon inte va hos sköthästarna längre. och ja älskar dom fan hur mkt som helst som om de vore mina egna pollar:(..och nu ba får ja inte träffa dom mer. och de är som att du skulle typ förlora tarzan ju..? eller nått. BKALAABLAAL nu ska ja sluta(a) ja älskar dig fröjda, av hela mitt hjärta. och jag lovar att säga till nån gång om du verkligen måste göra nått:')

julia sa...

ps: skicka alla dom dära bilderna sen:o:o???????????<3

frida eriksson sa...

jag älskar dig oerhört mycket hjärtat!:*:*
skickar dom senare, haha dom är VERKLIGEN skitsnygga.. i alla fall jag liksom not. haha
pusss(L)