måndag 22 juni 2009

19.23

gick upp vid nio idag, ojoj. haha men mamma & jag
skulle när på stan en sväng. mamma skulle kika något
till grabbarna, så skulle vi till stadsbiblioteket och låna
böcker 8-). så nu har jag 12 nya böcker, bara börja läsa
då! haha. sen åkte vi till coop och handla lite också.
så hem, då satte vi oss ute i hammocken och vila. sen
kom mormor hit, fast hon skulle bara steka hon hah.
så satt med henne ett tag. sen datorn och sen börja läsa.
en bok utläst(y) heheh. nu har jag & mamma nyss varit
ute med hundarna, så kom nyss in. nu ska jag hjälpa
henne med maten sen äta,teve och läsa. ciao
& jag har två nöjen framför mig denna veckan, för de
1. ska jag och mamma åka till eskilstuna och shoppa på onsdag.
2. så på fredag åker jag och ser på Måns! hans turné börjar
här i Västerås:-D

5 kommentarer:

julia sa...

Låten som vi lyssnar på nu är bäst(A)(A)!!!!!!!TOMTAAAAAAAR TOMTAAAAAAAR:O:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
pyssss frida;*;*

emma sa...

har du läst ut tillsammans?
får jag låna den sen?:D

frida eriksson sa...

svar till juliia: HAHAHAHAHA o durå.
"JAG LEVER" HAHAHA
pyssss julia:*:*

svar till emma: har inte läst ut den än, måste lägga dom köpta böckerna åt sidan nu när jag lånat andra, i alla fall tills jag läst ut nåra. Men ska läsa den sen, så ni får låna den iaf så fort som möjligt;)

julia sa...

ja den e bättre än bäst:D:D:D:D lyssnar på den nu(H)(H)(H) MED DIG:D:D:D HÖR DU?:D:D:D:D /julö

frida eriksson sa...

NEJ DU LYSSNAR PÅ
" NU KOMMER DET TOMAT HO NU KOMMER DET TOMTAR HO!" HAHAH