torsdag 25 mars 2010

18.49

tju, skola idag. hade kemi förhöret, gick bajs men hoppas på g;)
sen tog jag, Emma och Elin 14.50 bussen ner på stan. sen gick jag och Elin direkt och käka på spicy hot, skit äcklig mat i skolan så vi var jättehungriga!, vi delade på nudlar, mumma!
sen gick vi runt lite och så, bella hitta nå leggings och tröja, själv köpte jag bara presentkort till Julia. som btw har tjejkväll imorgon, woho!
sen gick vi även till gränden och köpte kladdkaka höhö, fast det vart något stressigt för bussen hem gick 17.17 och klockan var 17.07, så vi fick typ kasta i oss kladdkakorna så man fick lite ont i magen hehe. men gott var de:) tack för trevlig dag Bella!
nu ska jag gå och käka lite, skriver fråns Simons dator så kommer inte bli nå mer datasittande för mig, orkar typ inteee. vi hörs

Inga kommentarer: