onsdag 31 mars 2010

Snabba snigeln

helo, har just kommit upp från ett härligt (men skrämmande varmt) bad.
en dag avklarad på Snabba snigeln nu då, och jag har ingen lust alls att gå imorgon efter hur det var idag.
segt och jag hade typ såååhär ont i magen.
fattar ni?;)
men men, ska väl försöka i alla fall, har käkat lite kyckling bitar nyss också. jävla gött varé.
nu ska kanske jag och mamma ta kvällspromenad med hundarna, fast hon är och handlar något för tillfället.
rolig händelse at tha day:
Jiriks, killen som äger Snabba snigeln, dotter kom och åt idag.
så hörde jag och Jossan att dem snacka om körslaget, så då gick vi och fråga om hon var med i kören.
och guess what? det var hon!
haha liten värld eller vad? vi berättade att vi skulle dit på lördag och att vi kände Olivia, haha det tycker hon var askul:D
nice. men vi hörs

3 kommentarer:

malin sa...

fetttt coooolt :D:D:D:D
henne kan vi också heja på då!
FAN VA KUL DE SKA BLIIII!!!<3

elin linnea andersson sa...

jag trodde det gick fort på snabba snigeln, hihi:D
kul att hon också var med, pössar

fridaaa sa...

nä elin, det borde faktiskt heta sega snigeln:( haha.

ja vi sa att vi skulle göra de, pöss på er!!