onsdag 24 mars 2010


hihi söt!
orkade inte skriva igår, mådde piss hela dagen från det att jag kom hem från skolan. dels av ångest från min redovisning, tankar som snurra överallt, benen som inte vill stå upp, halsen och munnen som sved och magen som bara var allmänt irreterande. ja... alltså, sämsta dagen på väldigt länge.


men idag i alla fall, först skola. vaknade och kunde inte andas eller prata nice, halsen dödar mig snart. men a, jag slutade kvart över två så det var inte så länge. då gick jag hem, och sen kom Emma hit.
vi pluggade kemi, fyfan kommer nog suga imorgon. men ska göra mitt bästa. hon gick hem vid kvart i fem och nu har jag och mamma varit och handla lite. det gick fort faktiskt! nu sitter jag och lyssnar på musik, men ska snart gå och käka. kommer bli en tidig kväll för mig, för jag känner mig helt slut redan. imorgon åker jag ner på stan med några av brudarna, vi hörs!

Inga kommentarer: