fredag 5 mars 2010

fedagsmys med broes

halloo, det är föräldrafritt här hemma och har varit hela dagen. mamma är i stockholm (utan mig, buhu!) och pappa på hockey, även Linus är borta dvs ute och festar;)
men jag Simon och Martin har gjort mat och allting själva, sen har vi kollat film, varit ute med hundarna och ja det har varit trevligt faktiskt haha. nu ska vi snart kolla någon mer film, jag vill se luftslottet som sprängdes, men den hade dem redan sett..
men först nu ska jag lyssna på lite musik och måla naglarna. kom ut från en dusch nyss så då passa jag även på att ta bort gammalt nagellack, men nu ska nytt på! vi hööörs, later.

update: juste kom på nu att jag missa lets dance hehe, men aja ska i alla fall sätta på solsidan nu samtidigt som jag målar naglarna. så kul haha!

2 kommentarer:

emma sa...

Här får du en direkt länk till Valentine's Day.
Men var beredd på att kvalitén suger rätt så hårt och att det är utan text. Men du och jag har ju våra skills på engelska så det ska nog funka för dig, hehe.

http://watchnewfilms.com/movie.php?id=4803

PUSSS!

frida sa...

precisli, vi äger på engelska emma! det är ju liksom därför vi går svengelska dah... haha!

men tack, love you!