fredag 19 mars 2010

confessions of frida

haha har så tråkigt, så why not? nu ska ni få höraÖ...
jag är en riktig boknörd, hehe! har dock tappat en hel del sen den där svenska uppgiften, men så börja jag på min halvt startade bok igår igen. hade kommit till sidan 20 och nu är jag på 270, så a, låg och läste ett tag igår! boken jag läser nu är inte direkt bra, egentligen.. men jag tänker i alla fall ge den en chans. är mest intresserad av böcker om olycklig kärlek, svåra sjukdomar, svårt hemma och a spännande och tunga/jobbiga böcker helt enkelt.
haha nörd jag är:)


här är tre av mina favoriter;

min bästa väns dotter av Dorothy Koomson (ett måste att läsa, ärligt!)

Syskonkärlek av Katarina Von Bredow (det är även min favoritförfattare hehe)

Tillsammans (1an,2an & 3an) av Denise Rudberg

2 kommentarer:

ems sa...

min bästa väns dotter är så jävla bra! läste den i spanien 08, och jag låg seriöst och böla på stranden, hahaha :D

svar till ems sa...

haha, ja älska!!