söndag 21 mars 2010

19.12

steg upp vid halv tolv idag, så åkte jag, Elin och mamma in till klädbytardagen på konfan och satt i kassan. sen åkte vi hem vid tre, och då käka jag. nu har jag nyss badat, och läste just på elins blogg att hon plugga. så då börja jag fundera på om jag också hade något och plugga på, så kom jag på..såklart.. fysik för mig är det ju till imorgon! trevligt liksom, inte. så det är bara sätta fart då, men plugga ju förra veckan, så hoppas jag kommer ihåg något. men först, lite musik ofc!
btw, becka och malin, ni kommer vara saknade i skolan:( *snyft
men hoppas ni får en bra och kul vecka!

about yesterday;
orkar inte skriva lika mycket som t.ex. Malin eller Elin, så vill ni ha mer info kan ni ju kika in där;)
men i alla fall, kom ner till domkyrkan och hade gudstjänst. över 1000 konfimander +vuxna och assistenter, så det var ju något fullt i kyrkan. sen fick man ett glas vatten som man skulle bära med sig ner till aros kongresscenter.
där spenderades resten av kvällen, med först några som pratade och berättade om lite saker. sen teater, ung utan pung. mycket garv, halvnakna killar rawr;) hahaha. + att vi satt på värsta platserna.
sen tacobuffé, skulle vi ju kunna kalla de. och sedan disco och karaoke, fullt ös de vill säga!
& stackars en kille som bröt armen under kvällen, fyfan den ba stod rakt ut typ:|

Inga kommentarer: