onsdag 3 mars 2010

booring

1. Det första du tvättar i duschen? håret
2. Gillar du kaffe? nej
3. Hur mår du just NU? jorå, lite trött
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? none
5. Berätta om din senaste dröm. jag kommer inte ihåg vad jag drömmerÖ
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? haha nej gud
7. Vad vill du ha just nu? sommar&imorgon!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? vet inteÖ kanske
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickar hah
10. Använder du smileys? om jag gör, för mycket
11. Har du träffat någon kändis? yes
12. Gillar du keso? nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? never easy
14. Hur många länder har du besökt? sverige och spanien
15. Är dina föräldrar stränga? närå
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? kanske, men hellre bungy-jump eller vare heter!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? nej
18. Brukar du hyra film? sometimes
19. Var kommer du vara på lördag? hos mormor bänkad framför melodifestivalen
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? var väl född i alla fall
22. Vad åt du till lunch? korv m bröd
23. Har du lockigt hår? mer typ småvågigt iguess
24. När grät du senast? vet inteÖ
25. Har du gått in i en vägg någon gång? har jag väl haha
26. Favoritårstid? s o m m a r !
27. Vem höll du senast i handen? vet inte, krama elin senast iafÖ
28. Sover du med TVn på? nej
29. Tycker du att du är gammal? hahnej, längtar tills jag blir 15
30. Är du mörkrädd? sådär
31. Gillar du ditt liv just nu? jadå
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? om jag har, mycket skönare
33. Har du bra syn? jadå
34. Var är dina föräldrar just nu? i soffan tror jag
35. Vad har du på dig just nu? jeansleggings, trosor, strumpor, bh och tröja
36. Vad var det senaste du köpte? smörpöpcorn
37. Hatar du mer än 3 personer? vet inte, kanske inte hatar men
38. Använder du sushipinnar? nej, kan inteÖ
39. Äger du ett vapen? Martins soft air gun (?) ofc
40. Gillar du ditt hår? jadå
41. Gillar du dig själv? haha inte utseende
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mamma
43. Hur ofta använder du MSN? inte ofta alls faktiskt

3 kommentarer:

juliaÖ sa...

tycker du om ö ellerÖ?:D

frida eriksson sa...

a, märks deÖ??

juliaööööööööööööööööö sa...

näÖ:)