lördag 27 mars 2010

sickness

hello, kvällen igår var jättetrevlig!
vi åt, dansade, sjöng och pratade. vart lite bilder, men typ inga seriösa haha!
alla gick hem vid halv ett/ett och ja, kvällen var väldigt lyckad:)

idag fick jag upp vid halv tolv, då fixade jag mig. sen skulle mamma ner på stan och byta något, då gick vi även in en sväng på Ginat. mamma köpte en tshirt på 50:- åt mig, hihi.
sen åkte vi till hälla istället, det var sjukt mycket folk på stan. och där köpte jag ett par jeansleggings på H&M, en väska på Lindex (awesome♥) och även en tröja på Kappahl (!!). tack mami
nu sitter jag här och har tråkigt, lyssnar på lite musik och så. är sjukt trött och förkyld, näsan bara rinner och rinner.. samma med ögonen. inte nice asså.
men vi har hyrt lite filmer också, bl.a. nya Wallander - Vålnaden! vi hörs later
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1 kommentar: