fredag 8 maj 2009

15.01

kände för att skriva lite.
så idag var det skola igen, slutade klockan ett helt okej dag.
efter skolan fick jag först skjutsa hem Rebecka, latmasken
som inte orkar gå:) haha. sen hem och då var mormor här så
snacka lite med henne. kollade teve och smsade. sen nu har
jag & mamma nyss vart ute med hundarna, kom precis hem
innan det blev regn, vilken tajming av oss.
nu ska jag sitta här ett tag, ska spöa brorsan i röjflaggor haha.
sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar på något.
ikväll kommer förmodligen Julia, så då ska vi titta på talang,
som jag vet är den här helgen i alla fall för det har jag kollat upp.
så hoppas jag att hon vill sova här, för det tycker jag hon ska
göra, maha:):). kanske skriver mer ikväll om det händer något
eller så, ha en bra fredag alla.
Auf Wiedersehen!
ps, för er som inte vet är det hejdå på tyska.

4 kommentarer:

julia sa...

våra fredagar asså(L)(L)(L)

frida eriksson sa...

yäyä, fast vafan glömmer vi alltid
ansiktsmasker för?
jag har ju såna!
(L)(L)

malin sa...

Hahaha det vad ett/två onödigt/onödiga långt/långa ord för hejdå tycker jag. HAHA:D<3

frida eriksson sa...

haha va?:D<3