söndag 17 maj 2009

19.24

igår: Julia kom igår, vet inte riktigt när men vid fem kanske. så
pratade vi och hoppade och tog massa kort. sen vid halv nio
kom Malin också. Så sov dom här, vi sov i husvagnen. först
hoppade vi och tog kort, sen kollade vi på film. sen gick vi ut
igen. sedan ville dom på toa typ 20gånger, haha snacka om liten
kissblåsa!-.- så somnade vi vid tre ungefär.
idag: vaknade jag klockan kvart i tio bredvid Julia, dom var redan
vakna och Malin hade visst varit det ett tag,höhö.
så slappa vi, sen gick vi upp och åt frukost och kollade teve och så.
kollade repriserna på robinson och talang. sen innan talang skulle
Julia hem. så jag och Malin satt och kollade klart på det där. sen
gick vi och kollade på massa gamla bilder, och sedan ut.
sen spelade vi lite skip-bo, så kom mamma med förslag på att åka
och bowla:D så då gjorde vi de, spela kanske en timme. & mästare
som man är så vann man ju, haha. kul var det i alla fall. så kom
mamma och hämta oss, så åkte vi hem till mig och satt först vid
datan, sen spöa jag Malin i en basket omgång också, hihi. sen nu
har hon nyss åkt hem, då satte jag mig här. men nu ska jag gå och
kolla lite på teve sen får vi se vad det blir. ingen skola imorgon i
alla fall, utom öppet hus 3timmar. tack för dagarna tjejor, älskar er!

Inga kommentarer: